Jelly Dream
Hye !! Miyra Mirza disini..nice to meet you dear and thanks to visit here :D.
*Biar muka tak cantik asalkan mulut tak macam longkang la beb *

Template : Aqies
Basecode : Ayien
Designer : YOUR NAME
Monday, January 16, 2012 | 11:11 PM | 0 comments
aduh...perangai macam Mr Bean la thambi ini !!
atoto .. boleh pecah perut layan karenah mrbean black ini !!
opppss...hehe..
apa salahnya panggil dia black =P
" biar muka takcantik tapi perangai biar elok".trademark si black bean ni
alahai...xsedar diri betul thambi ini..perangai dia lagi teruk

nah ambil ko aku bg trademark aku kat ko pulak "biar muka tak hensem tapi mulut jangan macam longkang"
amacam? terasa ker?oppsss..sorry !!
mulut dia memang tak de insurans..cakap ikut suka je..fikirlah perasaan orang.nak bergurau pun ada tempatnya ea..



tapi kadang2 xkering gusi juga gelakkan perangai dia..aduuss..
macam2 perangai ko ek !!

nah ni pula peribahasa aku nak bagi pada korang
"bia muka tak ensem,tak jambu tapi aku berak flush la beb !!" hahaha
:D


Old things | New things