Jelly Dream
Hye !! Miyra Mirza disini..nice to meet you dear and thanks to visit here :D.
*Biar muka tak cantik asalkan mulut tak macam longkang la beb *

Template : Aqies
Basecode : Ayien
Designer : YOUR NAME
Saturday, December 31, 2011 | 7:18 PM | 0 comments
Aucakkk !!!
hye korang !!!
meh duduk sambil dengar story cik kak ni..
tarikh hari ini berapa haribulan ye??
1 Januari 2012??
fulamak..da tahun baru la..HAPPY NEW YEAR !!!

                                               WELCOME TO 2012 LIFE !!

cepat je masa berlalu kan..Selamat tinggal 2011 !!
aku akan merinduimu..2011 tahun yang banyak mengajar miyra lebih dewasa
semoga kite dapat memanfaatkn tahun 2011 dan jadikan 2012 tahun yang lebih baik
agak-agaknya azam 2011 korang tercapai x???
bagi yang belum tercapai tuh..teruskan berazam untuk tahun baru ini..
mesti banyak kenangan suka duka korangkan sepanjang tahun 2011??
meh la kite berkongsi cerita...

tahun baru umur pun meningkat..
umur miyra pun dah berubah angka dari 1 menjadi 2..
yes !! my age coming soon 20 !!
ouh sudah tua cik kak ni kan...

Semoga tahun baru ini tahun yang menjadikan kita lebih bermakna dalam kehidupan...


Old things | New things