Jelly Dream
Hye !! Miyra Mirza disini..nice to meet you dear and thanks to visit here :D.
*Biar muka tak cantik asalkan mulut tak macam longkang la beb *

Template : Aqies
Basecode : Ayien
Designer : YOUR NAME
Raya Oh raya!!
Sunday, August 28, 2011 | 7:43 AM | 0 comments
Assalamualaikum...hai warge skodengku..
rindunyer kat korang..da lama giler xupdate blog nih
lusa ker nak raya ni??cam xcaya kan...
cepatnya masa berlalu..Ramadhan pun nak tinggalkan kita


          sambil menunggu imam sambil tuh posing ler..heee~

kuih raya,baju raya,kad raya...raya oh raya...merdeka raya pun ada...
sempena nak hampir syawal ni..saya nak mengucapkan "SELAMAT MERDEKARAYA"..maaf zahir dan batin jika selama saya menulis blog ni ada kekurangan dan terlebih merapu dan meraban..I'm sorry..(n_n)
hmmm...xsabonyer nak makan nasi impit n kuah kacang mak saya di pagi raya....hehehe...^_^


Salam Aidilfitri buat ayah dan mak tersayang,adik beradikku, saudara mara,kawan-kawan,lecture,warge skodengku dan yang mengenali diriku ini...jangan lupa sembahyang raya taw...(n_n)


Old things | New things