Jelly Dream
Hye !! Miyra Mirza disini..nice to meet you dear and thanks to visit here :D.
*Biar muka tak cantik asalkan mulut tak macam longkang la beb *

Template : Aqies
Basecode : Ayien
Designer : YOUR NAME
^_^
Thursday, June 9, 2011 | 6:39 AM | 3 comments
Annyong..n Assalamualaikum warge skodengku mmuaahh..
mood entry : demam (=_=)
huhu..xdemam pun lg tp rs cam nak demam..
nih gara2 syok mandi kt Water Park Bukit Gambang la nih..
bahang mukaku n kulit pun makin gelap..


                 
meh usha pemandangan Water Park yg dpt aku kongsikan

Ini la tempat percutian famili aku di Bukit Gambang Resort City..


Orang klate mari Gambang nih..hehe..
Korang taw xGambang kat mana??
Act,aku pun sebelum nih xtaw Gambang tuh terletak di mana..
Gambang terletak di negeri pantai timur..nun di Kuantan Pahang..

naik tren jum fun di waterpark

permainan roda nih buat aku nak termuntah..

giler menjerit aku main bende nih..

Malam  lak aku lepak kat Funfair bawah apartmen resort nih..
enjoy giler main permainan kat cni..
enjoy mmg enjoy..ayah aku la kering poket laburkan duit..
mn xnye RM4 per person..dpt main 1 permainan jew..
dua permainan je dapat main =_=
dapat main permainan advance jew ler
yang dapat lenguh2 tangan lepas main bende alah ni
papepun memang fun la..


meh la ajak famili korang bercuti di Gambang Resort City..
mcm-mcm ada..cuma aku jew xround 360..
ini jew la yang dapat aku kongsikan..
dimana-mana kita berada pastikan diri kita sentiasa hepi (n_n)








Old things | New things