Jelly Dream
Hye !! Miyra Mirza disini..nice to meet you dear and thanks to visit here :D.
*Biar muka tak cantik asalkan mulut tak macam longkang la beb *

Template : Aqies
Basecode : Ayien
Designer : YOUR NAME
(=_=)
Saturday, June 4, 2011 | 1:53 AM | 6 comments
Annyong...n Assalaamualaikum warga skodengku yang setia..
Sakit hati korang agak-agak da tahap bape ek??
eh,awat cik kata lagu ni??
hehe...jwpn cik No komen lorh..
kalau korang sakit hati korang buat apa??
menangis??tumbuk cermin??xpun maki hamun???
sat..kalo korang buat sesorang tuh kecil hati pula..korang buat apa??
haa..habaq kat cik now..

                    ewaah..mcm orang bercintan pulak cik ni...


Entry kali ini xde pape motif pun...
xde kene mengena antara yang hidup atau yang sudah tiada..
Lumrah manusia la perasaan tu..
hati manusia de yang sensitif
de yang buat derk jewp orang dok sakitkan hati dia..
tp..manusia cam ni bahaye jugak coz kadang2 dya pendam perasaan tuh lama2 barah lak hati dya..
eh,betul ker??
lu pikirlah sendiri..
kadang-kadang terfikir juga sakit hati tuh sakitnya terasa di hati kew?
yeloh,orang dok kata sakit hati..mesti la terasa di hati..
hurmm..
renung-renungkanlah selamat beramal,hehe(^_^)

                                                  

                                                                       






                                                               


Old things | New things