Jelly Dream
Hye !! Miyra Mirza disini..nice to meet you dear and thanks to visit here :D.
*Biar muka tak cantik asalkan mulut tak macam longkang la beb *

Template : Aqies
Basecode : Ayien
Designer : YOUR NAME
Kenangan di zaman sekolah
Wednesday, May 11, 2011 | 10:21 AM | 4 comments
Annyeong...assalamualaikum...huh..dunia skrg nih da mkin panas.da mandi pn rs hot lg.rs mcm nk dok dlm peti sejuk jer..yeloh..bka aircond pn nty letrik naek.urm...
Mlm2 begini pn rs panas..kepanasan globalisasi da tahap maksima aku rs,haha..
sambil aku menyejukkan diriku ini teringat zaman persekolahan dahulu.cewah..mcm da tgglkn skola 10 tahun.sedangkn bru setahun lbh..
Dulu..aku ni ske wat dajal tyme form5..tyme nak SPM gak tanduk naek..
Antara kenakalan aku dlu...jeng..jeng..jeng...

aku pernah sorokkan beg dak laki form4 dpn tandas perempuan.teringat aku dak tuh lari nakkn beg dya..
aku gak pernah sorok n campak selipar dak junior ats pokok..kejam x aku?eh..bkn aku sorang jew pnyer keje taw...aku dgn zt tercyg pnyer perangai ...
haa....yg nih aku sorang jew wat keje jahat...aku ambik kunci locker dak junior tanpa dya sedar...waktu tuh de program kat surau asrama..cian dya.malam2 bru ak bg.kalo ikutkn hati sok pn aku xnk bg tp cian lak dya t xpsl2 xskola lak...
yg paling best..aku mkn nasi lemak dlm klas tyme klas agama,haha...nasibla tyme tuh ustazah kuar jap...ambik kesempatan la,hehe..
dulu..aku pernah ponteng klas tyme form3 tp now aku nk cite tyme form5..aku n has ponteng klas kimia.kononyer kami nk teman zt n mira kt blik sakit..tgh syok kami lepak kt blik sakit dgn tdung skola aku buka..xku sangka Pn Suri jenguk kt blik sakit.kantoi la kami...nsb baek cikgu baik.so,xkene la tindakan..
Aku sorokkan kasowt skola dak2 laki junior kt bawah tangga..tp..xsyok la salah seorg tuh nmpk lak..aduss..xgempak..

 
 yuhuuu..ni la bestiee aku tyme form5..yg hjung kanan tuh aku la,hehe


 ha...inilah dak2 5KA2...mana aku ek??carilah sendiri =p
Aku rindu la keje2 nakal aku...tp..now..aku xde geng nk wat dajal kt owg.xsyok ah wat sorang2...
Kenangan2 persekolahan dulu xkn ku lupa...kenangan di sekolah rendah, SMKKKB,SMT Klang n SMT Slim River hanya tinggal memori...(n_n)


Old things | New things