Jelly Dream
Hye !! Miyra Mirza disini..nice to meet you dear and thanks to visit here :D.
*Biar muka tak cantik asalkan mulut tak macam longkang la beb *

Template : Aqies
Basecode : Ayien
Designer : YOUR NAME
Alamak!!Tersalah bas la pulak
Friday, May 20, 2011 | 7:38 AM | 3 comments
Annyong...Assalamualaikum warga blog...
Meh dengar cerita aku yang xbape best nih..
Pertama kalinya aku tersalah naik bas di KKB..
KKB?menatang pe tuh??ala..kkb tu nm tmpt kediaman aku sejak aku dilahirkan...KUALA KUBU BHARU pendeknyer KKB...bg sesiapa yang first time dgr..meh la dtg ziarah tmpt ni...gerenti korg buhsan dtg cni,hahaha..
Eh,kata kkb tuh tmpt kediaman?kenapa boleh tersalah naik bas?xkan xbiasa kot??
Haaaa...itulah persoalannya....
Kan aku dah bilang td "buat pertama kalinya aku tersalah naik bas di KKB"
tula...pakcik driver bas tuh da jerit sampai kuar anak tekak bgtaw bas ni ke Tanjung Malim..
bas Mara Liner ke Tanjung Malim xlalu kat Ampang Pecah menuju ke istanaku "Taman Damai"hehehe

   Jeng..jeng..jeng..bg sesiapa xtaw Bas Mara Liner..Ini la bentuknyer..heeee~~

Nak dijadikan cerita aku dan konco-koncoku,hehehe...uppsss..aku n memberku berserta adkku dgn kwnyer pn naik bas itu...
Nsb baik la kami prasan bas belok ke area lain bkn mnuju ke area sepatutnyer kami sampai..
pe lg...turun la kami di bustop bas tuh bhenti nak jemput penumpang lain yang dok tunggu kat ctu..
huish...nasib baik xsampai kat tg malim...
apa la..kta org jati KKB..
tempat sendiri pn bleh tersalah bas...
Kalo tmpt org,cmne??mau aku nangis di situ,bhahahaha...


Old things | New things