Jelly Dream
Hye !! Miyra Mirza disini..nice to meet you dear and thanks to visit here :D.
*Biar muka tak cantik asalkan mulut tak macam longkang la beb *

Template : Aqies
Basecode : Ayien
Designer : YOUR NAME
0h engineer!!
Tuesday, May 24, 2011 | 9:04 AM | 9 comments
Annyong...Assalamualaikum warga skodeng sekalian..,
Eh,apa aku nak cerita entry kali ni???
Ceciter...
haa..kali ini aku nak cerita tentang course aku...


Aik...minah ni tengah skodeng apa tuh??Pemende pulak alat tuh???
Tadaa...kalau korang nak tahu yg tgh skodeng tuh aku la..hehe..
pemende lak tuh ek??haa..itu ialah alat survey teodolite...
Bg yg ambik course Civil Engineering  mesti dah mahir guna alat ni..
Aku xreti sgt guna teodolite ni..sekadar posing taw la,hahaha
Alat teodolite ni digunakan dalam survey..
Dalam penjajaran lgkung,EDM,Setting out n Tekimeter guna alat survey ni..
Yg jelasnya teodolite digunakan dalam mengukur sudat pugak dan ufuk di antara titik2 cerapan...
eh,korang paham x??buat2 paham je la...


Fuh...sempat lagi bersantai selepas penat buat keje survey...



Korang pernah rasa xwat keje ni??jadi buruh yang xberbayar...
ni la..amali aku kene wat time sem 1..kene wa keje ikat bata..
best aw berendam dgn mortar..berkedut tangan, luka2 sini sana..mana xnyer wat keje nak cepat..
kejar masa..takot xsiap..
papepn mmg seronok la wat bendew ni..
selain amali ini,aku kene wat amali paip,kayu,strukur n konkrit jugak..tp..pic xdew la nak kongsi dgn korang..
kerja2 bengkel inilah wat aku serabut nak setelkan report..huish...


yuhuu..inilah budak2 klas aku..aku yang barisan kedua..
korang carilah sendiri if rajin..=p
Persoalannya boleh x aku jadi Engineer kelak??
urmm...korang doakanlah aku suatu hari nanti aku akn jd engineer yg bertauliah...-AMIN-
cewahh....(^_^)


Old things | New things